دوربین های مداربسته و دزدگیر چیست؟ تفاوت ها در چیست؟

هر دو مورد دوربین های مداربسته و آلارم های دزدگیر، محصولات ایمنی خانگی،صنعتی،تجاری،و… برای تشخیص نفوذ، ورود غیر مجاز به یک ساختمان یا یک منطقه هستند.

 دوربین های مدار بسته توانایی های بسیار زیادی دارند، مانند کنترل  بیست و چهار ساعته از منازل و فروشگاه ها و محل کار و … که انسان ها توانایی انجام آنرا ندارند.

 مدیران مدارسی که دانش آموزان فراوانی دارند و کنترل آنها مشکل است، می توانند با نصب دوربین مدار بسته به راحتی دانش آموزان خود را کنترل کنند.

دزدگیر اماکن،منزل،باغ،شرکت و….

دزدگیر اماکن در اصطلاح به دستگاهی گفته می شود که ورود افراد غیر مجاز به اماکن، اعم از خانه، فروشگاه، محل کار، و… را شناسایی کرده و به مالک هشدار می دهد. دزدگیر، یک پیشنهاد بسیار عالی برای جلوگیری از سرقت افراد شرور است. سیستم های هشداردهنده انواع گوناگونی دارند. به دلیل پیشرفت سریع تکنولوژی، امروزه شاهد دزدگیرهایی در بازار هستیم که می توانند بعد از شناسایی افراد ناشناس به تلفن همراه شما پیامک بدهند یا زنگ بزنند و فوراً شمارا مطلع کنند.

سیستم دزدگیر اماکن  یا intruder alarm system

دزدگیر مشهد

تمام این اقلام و ویژگی هایشان در قالب یک پکیج با قیمتی عالی، می تواند نیاز شما را از داشتن یک سیستم امنیتی خوب در محل کار یا زندگی تان برطرف کرده و محیطی امن و ایمن را برایتان به ارمغان آورد.

تماس فوری: 33438501-051

 

0