قفل آنلاین کمد یکی از انواع قفل دیجیتال است که برای کمدهای رختکن در باشگاه استفاده می‎شود. با نصب این نوع قفل شما چیزی شبیه به قفل مکانیکی را بر روی درب کمد رختکن مشاهده نمی‌کنید. طراحی قفل آنلاین کمد، زیبا و منحصر به فرد است. در این نوع قفل به جای مشاهده یک قفل شبیه به آنچه که در قفل‌های آفلاین دیده می‌شود، بر روی درب کمد فقط یک سنسور حرکتی که شباهت زیادی به چراغ LED دارد، به چشم می‌خورد.

مجموعه ای متشکل از سخت افزارها و نرم افزار به منظور کنترل دسترسی افراد به قسمتها و یا کمدهای مورد نظر با امکان مدیریت مرکزی میباشد.این قفل ها مزایای فراوانی را به مصرف کنندگان ارایه می نماید. از جمله اماکنی که ضرورت استفاده از این قفلها را دارند می توان به امکان ورزشی ، مدارس ، پارک های ابی و استخر ها و … اشاره نمود .

نحوه عملکرد قفل کمد آنلاین

قفل کمد آنلاین از دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری تشکیل شده است. هر یک از این قسمت‎ها ‎کارکرد مخصوص به خود را دارند. بخش نرم افزار بر روی کامپیوتر باشگاه قرار دارد. بخش سخت افزاری شامل قفل های الکترونیکی است که روی کمدهای رختکن نصب می شود. تمام قفل ها از طریق یک کنترلر مرکزی، مدیریت می شود و سیستم بعد از اینکه از طریق نرم افزار، چهره، اثرانگشت یا لاکر را شناسایی کرد، فرمان باز کردن قفل را ارسال می کند.

قابلیت های قفل الکترونیکی آنلاین

قفل آنلاین به سادگی با امنیت بسیار بالا توسط یک کارت یا مچ بند و ریدر کنترل دسترسی میتوانند باز و بسته شوند.
انتخاب قفل های آنلاین باعث حذف مشکلاتی نظیر گم کردن کلید در مجموعه های ورزشی میشوند و دارای مزیتهای بسیاری از جمله امنیت و نظارت بالا،کاهش هزینه های نگهداری و توانایی بالای مجموعه بر تمرکز بر سرویس دهی به مشتریان خواهد شد.
ورزشکاران میتوانند به کافی شاپ یا بوفه یا بخشهای مختلف مجموعه ورزشی از جمله ماساژ درمانی و … مراجعه کرده و تنها توسط یک مچ بند که لوگوی سازمان شما در آن حک شده و کسر میزان شارژ از تمام بخشهای مجموعه به صورت جداگانه استفاده کنند.

ویژگی های قفل کمد آنلاین باشگاهی

از جمله مهمترین مزیت ها و امکاناتی که قفل آنلاین کمد برای باشگاه فراهم می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    دریافت آمار و گزارشات مربوط به عملکرد کمدهای خصوصی و عمومی
•    افزایش امنیت در حفظ وسایل شخصی ورزشکاران
•    مدیریت آسان و کنترل درب الکترونیکی لاکرها
•    مانیتورینگ و اجاره‌ی لاکر‎های ‎VIP به مشتریان
•    امکان ارائه‌ و مدیریت اعتبار مشتریان در استفاده از کمدها
•    قابلیت ثبت، ویرایش و حذف اطلاعات مربوط به کمدهای خصوصی
•    این نوع قفل با برق کار می کند و به همین دلیل هزینه برای خرید باتری در آن متوقف می شود.
•    هزینه‌ی استهلاک در این نوع قفل ها پایین است.
•    با وجود روش تشخیص چهره و اثرانگشت، در این نوع قفل مشکل گم شدن لاکر وجود ندارد.

تماس فوری: 33438501-051

 

0