هوشمند سازی،لاکچری خانه،هتل،باغ،ویلا،آپارتمان و…

هوشمند سازی

هوشمند سازی

آسایش و رفاه هرچه بیشتر

سیستم هوشمند ساختمان، آسایش و رفاه را برای ساکنین خود به ارمغان می آورد و راه حلی مناسب جهت ایجاد راحتی بیشتر و سرعت بخشیدن به امور روزانه می باشد.

کنترل از راه دور تمامی وسایل

خانه هوشمند دارای یک زیربنای ارتباطی پیشرفته بوده که در آن کلیه سیستمهای الکترومکانیکی ساختمان را به صورت متمرکز مانیتور و کنترل کرده و لذت زندگی در یک خانه مدرن و پیشرفته را نیز تجربه می کنید.

بهینه سازی در مصرف انرژی

با سیستم کنترل هوشمند ساختمان میتوان تا حدود ۵۰% در مصرف انرژی صرفه جویی کرد، در ساعت اوج مصرف انرژی ها را مهار و انرژی تلف شده را حذف کرده و همچنین از منابع طبیعی در کنار منابع مصنوعی در زمان مناسب به طور هوشمند استفاده نمود .

امنیت و حفاظت

خانه هوشمند از پس حفاظت خودش بر می آید و در نبود شما مراقب خودش هست. او به هنگام نبود شما حضورتان را شبیه سازی می کند . در صورت وقوع اتفاق شما را با خبر می سازد و اقدامات لازم را در هنگام وقوع حوادث غیر مترقبه (حریق) انجام می دهد .

از دیگر مزایای هوشمند سازی ساختمان می توان به : افزایش طول عمر مفید تجهیزات، کاهش خطای انسانی و افزایش اطمینان از عملکرد تجهیزات هوشمند شده اشاره کرد .

در سیستم اتوماسیون خانگی که به نام خانه هوشمند نیز شناخته می شود، تاسیسات داخلی ساختمان و اتاقها به گونه ای کنترل می شوند که آسایش، امنیت و سهولت مدیریت وسایل خانه توسط افراد منزل فراهم گردد. در این میان بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش استهلاک وسایل برقی از دیگر مزایای خانه هوشمند می باشد.

کنترل سیستم روشنایی و سایر وسایل داخلی ساختمان و نیز فضاهای باز و حیاط، کنترل پرده ها و کرکره ها، کنترل تهویه و سرمایش و گرمایش، نظارت تصویری ،اعلام حریق،اعلام نشتی گاز و آب، کنترل ورود و خروج و سیستم ارتباط داخلی بین واحدها و امکان اعمال سناریوهای مختلف به دلخواه از جمله امکانات خانه هوشمند می باشد.

به طور کلی، تجهیز ساختمان به مجموعه ای که به منظور افزایش کارایی و بهره وری و ایجاد محیطی مطبوع برای ساکنین آن طراحی و اجرا میگردند، هوشمند سازی ساختمان نامیده میشود. هدف از اجرای پروژه های هوشمند سازی میتواند تبدیل فضا به یک فضای متمایز و لوکس، تبدیل ساختمان به یک ساختمان با مصرف بهینه انرژی و یا تبدیل خانه به یک خانه مدرن و امن با مدیریت هوشمند باشد.

این تبدیل میتواند تمامی و یا بخشی از تغییرات زیر در ساختمان باشد:

– تنظیم و کنترل هوشمندانه روشنایی بر اساس زمان، میزان شدت نور طبیعی ونیز حضور ویا عدم حضور ساکنین.

– تنظیم و کنترل هوشمندانه سرمایش وگرمایش وتهویه فضا بر اساس زمان، دمای هوای بیرون، فصل سال، حضور و یا عدم حضور ساکنین.

– تنظیم و کنترل سیستم صوتی (موسیقی) و پخش بی سیم موسیقی های متعدد در فضاهای مختلف منزل.

هوشمند سازی،لاکچری خانه،هتل،باغ،ویلا،آپارتمان و…
۵ (۱۰۰%) ۱ vote

معرفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری: 33438501-051

 

0